dijous, 21 de novembre del 2019

Nova tutora i 'Caja de la vida'


Bones tardes famílies. 

Em dic Xisca i des d'aquesta setmana som la nova tutora substituta dels vostres fills. 
Per conèixer-nos una mica més, em posat en marxa  una activitat a l'àrea de castellà que es diu 'La caja de la vida'. Aquesta consisteix en dur una capsa (de sabates va bé), amb una sèrie d'objectes que els nins considerin que els identifiquen, per després mostra-ho als seus companys. Pot ser qualsevol cosa, sempre i quan hi càpiga dins la capsa ;P
Per encetar l'activitat,  jo vaig ser la primera en dur-la per a presentar-me. A poc a poc tots ells l'aniran duent. Per aquesta propera setmana l'hauran de dur els següents nins: Omar, Aina, Joan i Paula.

PD: Per a qualsevol dubte estic a la vostra disposició!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada