dilluns, 20 d’abril del 2020

Encetam el 3r trimestre. Feina dilluns 20/04/20

Bon dia nins, nines i pares. Avui comença el 3r trimestre. Jo venc amb moltes ganes i esper que vosaltres també. Serà un trimestre diferent però anem afrontar-ho amb molta 💪🏻💪🏻.
La rutina serà la mateixa que en les darreres setmanes del 2n trimestre. Cada dia vos enviaré la tasca pel s’endemà i així com l’aneu fent, me l’anau enviant per poder jo corregir-la. Si algún dia no vos ha anat bé fer tot el que vos he manat el dia que toca, no passa res, però intentau anar al dia. En primer lloc, perquè serà més fàcil per vosaltres organitzar-vos i vos ajudarà a dur la rutina de feina. I en segon lloc per mi, perquè pensau que sou 16 que m’enviau les vostres feines i m’és més fàcil fer el seguiment si més o manco tots m’enviau les tasques del dia que si cada un m’envia tasques distintes de distints dies... Recordau que si teniu qualsevol dubte, necessitau parlar amb mi per la raó que sigui o simplement em voleu comentar alguna cosa, me podeu escriure un missatge per Dinantia, pel blog o pel meu correu framonferrer@educaib.eu
Au idò! Anem a començar!
Aquí vos deixo la feineta que heu de fer avui.
Català: escriu al teu quadern què has fet durant les vacances i fes un dibuix que ho representi.
Mates: ves a la gelera o rebost i compta distintes cose i escriu al teu quadern sumes. Després resoldre-les.
Projecte: Mira aquest reportatge d’ib3 (del minut 0:49 fins al final) sobre l’adopció de moixos i fes un cartell per promocionar-ho. Escriu la informació important i hi pots adjuntar algun dibuix o fotografia. Recorda com férem el cartell de la fira del fang com exemple ;P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada